אמנת השירות
אנו באמפל משכנתאות מתחייבים לקיים את מכלול מערכות היחסים שלנו: עם הלקוחות, עמיתנו לעבודה על בסיס ערכי המוסר והאנושיות המקובלים במתוקנות שבחברות אמינות, נאמנות ושמירה על כבוד האדם יאפיינו כל מגע שלנו עם סביבתינו מתוך תפיסת עולם הקובעת, כי מערכת יחסים אישית ומקצועית תהיה בת- קיימא רק אם תישען על תשתית ערכית ומוסרית מן המדרגה הגבוהה ביותר.
את המשימות המוטלות עלינו נבצע מתוך מחויבות ללקוחותינו ולענייניהם ובה-בעת לאמפל משכנתאות, ונשאף באופן מתמיד למצוינות. את כל פעולותינו נבצע מתוך יושרה מקצועית בהוגנות ובשקיפות.
אנו באמפל משכנתאות מתחייבים ליעילות ולזמינות מרבית, ולשמירה על המידע האישי ומחויבים למענה לצרכי הלקוח.
אמינות
נמלא את תפקידנו כעובדי אמפל משכנתאות, בטוהר מידות ובניקיון כפיים. נקפיד על אמינות ודיווח אמת בכל מערכות היחסים שנקיים - בתוך אמפל משכנתאות וכלפי ציבור לקוחותינו.
נאמנות
הנאמנות לענייניהם האישיים והמקצועיים של לקוחותינו מזה וכלפי החברה ועמיתינו לעבודה מזה, תהיה נר לרגלנו ותנחה את פעילותנו. נזכור תמיד, כי לקוחותינו נותנים בנו את אמונם ומפקידים בידינו נושאים רגישים בעלי חשיבות רבה ביותר עבורם. בד בבד, נמלא באמונה את התפקידים המוטלים עלינו באמפל משכנתאות, ונפעל בנחישות להצלחתו ולהתפתחותו העסקית.
כבוד האדם
ננהג כבוד בכל אדם באשר הוא, ונהיה קשובים לדומה ולשונה כאחד, מתוך זהירות ורגישות לכבודם ולעניינם. נקפיד לנהוג באורך-רוח, בסבלנות ובסובלנות עם לקוחותינו ועמיתינו, וננקוט כלפיהם גישה מקצועית ועניינית.
יושרה
נפעל על-פי נורמות מקצועיות בלתי-מתפשרות ונשתית את פעילותנו על יושרה וסטנדרטים גבוהים, מבחינה אישית ומקצועית. נשמש דוגמה לסביבתנו בכנות, בניקיון הכפיים וביושר הדרך שבהם ננהג כלפי לקוחותינו, עמיתינו והסוכנות עצמה. לא נבצע פעולות שאינן עולות בקנה אחד עם הוראות החוק, נהלי אמפל משכנתאות וערכי הקוד האתי שלנו.
הוגנות והגינות
נתחשב בצרכיהם המגוונים של לקוחותינו וננהג עימם, כמו עם עמיתינו לעבודה, בהוגנות ובהגינות. נקפיד על הדדיות ואכפתיות ביחסינו עם כל הסובבים אותנו ונראה עצמנו אחראים לרווחת לקוחותינו ובו-בזמן לקידום עסקי אמפל משכנתאות– מקור פרנסתנו.
מצוינות
נפעל ללא ליאות לשפר ולהשתפר; לקדם ולהתקדם על מנת שנוכל להעניק ללקוחותינו את השירות המיטבי והמענה ההולם לצרכיהם המגוונים. נמלא את משימותינו בדבקות ובמסירות ונשאף בעקביות למצוינות, להישגיות ולהתחדשות בתחום המקצועי.
שקיפות
נדאג לשקיפות ובהירות בקשרינו עם עמיתינו ועם לקוחותינו ונציג בפניהם מידע מרבי ותמונת מצב מלאה וברורה ככל שניתן בכל נושא, בדרך שתאפשר להם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר. נפעל בפתיחות ובשיתוף פעולה עם הכפיפים והמנהלים באמפל משכנתאות ונפעל לקיומם של תהליכי עבודה ותוצרים ברורים ונהירים.
יעילות וזמינות
אנו מתחייבים לספק את השירות הראוי, במהירות ובזמינות המרבית, לשביעות רצון הלקוח.
שמירה על המידע האישי
אנו מתחייבים בשמירה והגנה על פרטיות של כל לקוחותינו.
שעות מענה טלפוני: בימים א'- ה' – 09:00 עד 18:00; ימי ו' – 09:00 עד 14:00.
להלן זמני המענה לפניות שירות:
- פניית לקוח לעניין תיאום פגישה: תוך 2 ימי עסקים
- מתן מענה לפניית לקוח: תוך 2 ימי עסקים
- פניית לקוח לקבלת מסמכים: עבור מסמכים הנמצאים ברשות אמפל משכנתאות תוך 3 ימי עסקים.
עבור מסמכים שאינם נמצאים באמפל משכנתאות – תוך 2 ימי עסקים ובכפוף לקבלת המבוקש מהבנקים/חברות הביטוח.